ჩემი facebook Friend-ების 10 საუკეთესო სტატუსი #1

ჩემი, ,,პირწიგნაკზე” არსებული მეგობრების სტატუსები, რომლებიც სხვადასხვა მიზეზთა გამო მომეწონა… ზოგმა ბევრი მაცინა და ზოგიც ისე მომეწონა. მაგრამ პირველი რაც არის, ანუ მათეს სტატუსი, მაგის ყოველ წაკითხვაზე იმდენს ვიცინი თითქოს პირველად ვკითხულობდე :))) ეს ამ კვირის სტატუსებია და თუ კიდევ დაგროვდა საინტერესო ,,ჩანაწერები” მომავალშიც გავამახვილებ ყურადღებას😉

Mate Allready
წუხელ იულიამ ისეთი მინეტი გამიკეთა, მთელი ღამე ვეხვეწებოდი – მასწავლეო!” =))))))))))))))))) +)))))))))))))))))))))) =))))))))))))))))))))))) : )))))))))))))))))))) D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:DD =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

შოთა ლიშთოთა ხინჩაგაშვილი
საინტერესო ლექცია სექსზე გავცვალე

Giorgi Kikonishvili
თუკი დადასტურდა ფაქტი, რომ გულაშვილის შვილს მართლა უპირებდა ვინმე გაუპატიურებას, აბა, ლიბერალებო, მოვაწყოთ პრესკონფერენცია იგივე ადამიანებმა ვინც ილიაუნის აქციებზე ვიყავით და მოვითხოვოთ დამნაშანის დასჯა სექსუალური ძალადობის მცდელობისთვის. დავანახოთ ხალხს, რომ ჩვენთვის მთავარია ადამიანის უფლებები, კანონის წინაშე თანასწორობა და ინდივიდის თავისუფლება. რას იტყვით? გამოYლევდება ტიპი :))

Elle Bobokhidze
ჩვენ ყველანი დედათმავლდები და მამათმავლები ვართ!!!

Giga Nasaridze
ჩემს წინა სტატუსში გაიპარა შეცდომა, ნაცვლად ფრაზისა “პოლიციის დღეს გილოცავთ” უნდა იკითხებოდეს ფრაზა “პოლიციის დღეს გილოცავთ, გფარავდეთ პოლიცია”

Giga Pacho
Какой в следующем году вирус гриппа по китайскому календарю?

Gogi Gvakharia
ლიბერასტები”:) ამ უბედურებმა მთავარი საბრძოლო სიტყვაც კი რუსებისგან ისესხეს

Tamuna Karelidze
საყვარელო მეზობელო ნათია, გამოუშვი ინტერნეტი, ნუ ჟმოტობ, უხერხულია!..

Tengo Gogotishvili
მართლა მაინტერესებს: ნუთუ ისეთი სუნი ასდის ჩაჯმულ თბილისს, რომ გამოსაწმენდად კაცი მაინცდამაინც სამტრედიიდან უნდა ჩამოუყვანო? თან სულ ფიშტოს სროლით?

Eduard Mikeladze
ვკითხულობ უზრდელი სირის სირობას,
ვუყურებ მმკ-ს წევრთა ვირობას,
სევდა მერევა, გულიც მელევა,
ერი მებრალება,ეჭვიც მეპარება,… რომ
ეს ყველაფერი კარგად დამთავრდება,
ორ ჯგუფად გაყოფილი ღვარძლიანი თაობა,
ვერ მიპოვნია მათ შორის სხვაობა,
რა დროს ცხინვალია, ან რა დროს გაგრა?!
მათ ეს ყველაფერი ჰკიდიათ მაგრად,
განა სირობისთვის ბრძოლა არა სჯობს?!
ამ დროს კი საქართველოს მონობა
დარაჯობს…

ინფორმაცია Qilipa
Peace, Love, Music, Wine, Chacha, Weed...

7 Responses to ჩემი facebook Friend-ების 10 საუკეთესო სტატუსი #1

  1. Pingback: ჩემი Facebook-Friend-ების 10 საუკეთესო სტატუსი #4 « მშვიდობიანი ბლოგი

  2. Pingback: ჩემი Facebook-Friend-ების 10 საუკეთესო სტატუსი #5 « მშვიდობიანი ბლოგი

  3. Pingback: ჩემი Facebook Friend-ების 10 საუკეთესო სტატუსი #5 « მშვიდობიანი ბლოგი

  4. Pingback: ჩემი Facebook Friend-ების 10 საუკეთესო სტატუსი #4 « მშვიდობიანი ბლოგი

  5. Pingback: ჩემი Facebook Friend-ების 10 საუკეთესო სტატუსი #6 « მშვიდობიანი ბლოგი

  6. Pingback: ჩემი Facebook Friend-ების 10 საუკეთესო სტატუსი #7 « მშვიდობიანი ბლოგი

  7. Pingback: ჩემი Facebook Friend-ების 10 საუკეთესო სტატუსი #8 | მშვიდობიანი ბლოგი

Leave a Reply

